dinsdag 6 april 2010

Van de regen in de zon!




Wat een weekend!

Van ernstige regen in Amsterdam, Tot stalend weer in Veendam. Dus ik heb ongeveer heel Nederland gezien. Wat echt onwijs gezellig was. Samen met Inge heb ik op de kat Cato gepast in Amsterdam, We hadden onwijs veel zin om op een terrasje neer te strijken, maar niets bleek minder waar. We hebben alleen maar water water water gezien, en niet alleen in de grachten. Het kwam uit de lucht vallen. Ondanks de regen zijn we toch maar gaan schoppen. Daar ben je immers droog. Dus dat kon geen kwaad volgens ook! En we zijn alle 2 met gloednieuwe schoenen thuis gekomen. Helemaal goed!

Eigenlijk begon het Donderdag al, een creative avond op het werk!... Voor pasen hebben we een krans gemaakt.. Onwijs gezellig! alle collega´s zijn echt heel creatief!


Dit is het resultaat:



En dan de de laatste dag van mijn rijtje vrije dagen eindelijk de zon!!..

Onwijs heerlijk weer. Ik was bij vriendlief, en die was zelf heel actief aan het basketballen in de zon! Ik denk dat ik jullie nu weer helemaal up-to-date heb gebracht!

2 opmerkingen:

  1. wat een hippe schoenen zeg!!! beetje jammer van de regen.... maar goed.. als het maar gezellig was... je bloemstukje ziet er super uit... en die foto van w moest er echt op!!! hij is leuk geworden....

    kus kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het word al weer tijd voor een update denk ik!!!! hihi.... check mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen