dinsdag 19 april 2011

Paasswap





Is het niet geweldig, als je dit vind op de deurmat! helemaal te gek! Ik kan niet zeggen hoe blij ik er mee ben!









Ik zal even uitleggen hoe dit ineens op de deurmat lag. Van het poppenhoekje, dat is een internet forum voor vilt creatie´s. Daar word voor bijvoorbeeld, kerst valantijn, en nu dus pasen een swap georganiseerd, ik krijg het adres van iemand, daar maak ik wat voor,stuur het op, en valt op de deurmat, en een ander doet dat voor mij, Dat was dit keer Ida.




















Ze heeft zo ongelofelijk haar best gedaan! Het ziet er echt geweldig uit! Hij pronkt aan de muur! Iedereen in huis was razend enthousiast.. Het kaartje wat erg bij zat was ook er lief! Heel erg bedankt!

Lieve groet, vooral voor Ida, ;)
Jeanine.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen dat er meerdere mensen blij mee zijn. En helemaal leuk zoals jij het beschrijft. Dit is toch wel het mooie idee achter een Swap, je verrast iemand met een kleinigheid en krijgt er waardering voor terug.
    Sorry voor het kaartje, ik vond hem zo leuk, en nadat ik het beschreven had, kwam ik erachter dat de kaart groter was dan het pakketje, vandaar dat er een vouwtje in zit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze swap is ook leuk hoor,ben benieuwd wat voor een jij gemaakt hebt.

    groetjes anke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi!! Ik kan me voorstellen dat ze er allemaal blij mee zijn!!! Is die van jou al aangekomen???

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig kado om te krijgen! Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent. Super!
    Fijne paasdagen, groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen