zaterdag 16 juli 2011

zomerkriebel

De zomerkriebel van Hobbykelder Jasmijntje, ze horen officieel onder elkaar te hangen, maar ik heb ze op het mini-strand in de woonkamer gezet, misschien komen zo t.z.t. nog wel ergens te hangen, maar ik vond dit ook wel gezellig.


































Nu is het nog wachten tot dat wij allemaal zelf op het strand kunnen neerploffen!

Fijn Weekend!
Lieve Groet,
Jeanine.

(de foto kwaliteit is niet helemaal fantastisch, dat komt omdat ze met mijn telefoon zijn gemaakt, aangezien de laptop geen foto's meer wil uploaden...)

5 opmerkingen:

  1. Leuk idee om ze zo neer te zetten,komt goed tot zijn recht! Heerlijk dat strandtafereel, hier is het net hersft, en wat wordt je dat natte weer gauw zat he? Van mij mag het zomer worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je strand ziet er geweldig uit!!! Ik vind het eigenlijk wel leuk zo, niet hangend!!!

    En nu is het idd afwachten tot we weer een middagje op het strand van borgerwold kunnen doorbrengen!!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker zonnig tafereeltje!!! Krijg je helemaal blije zin van, ondanks het slechte weer. Kun je in ieder geval zien wat ons nog te wachten staat! Zeker weten dat de zomer er aan komt...knufz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo zin om op je strandje te komen zitten, wanneer mag jij op vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo is het ook leuk om te gebruiken. Ziet er in ieder geval zomers uit. OOk al is het weer net herfst.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen