dinsdag 5 juni 2012

Armbandje.

Ik zag dit voorbij komen op Freubelweb, en dacht. Dat wil ik proberen. Ik had een armbandje, die ik veel droeg, maar helaas is deze gesneuveld. De kralen daarvan heb ik kunnen hergebruiken. het is best makkelijk, alleen glijd het lintje, er af en toe af, tijdens het knopen van de kraal, dus gladde kralen zijn volgens mij niet te gebruiken. Ik ben zelf blij met het resultaat. Maar als iemand tips heeft voor bepaalde kralen die het beste te gebruiken zijn, hoor ik het graag. Groeten, Jeanine.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk armbandje.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk!!! Had hem ook gezien!!! Volgens mij hadden ze daar een dikker lintje gebruikt!! Misschien maakt dan nog wat uit!!!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, volgens mij is het ook ander materiaal, ruwer?! Maar ook daar gebruiken ze geen gladde kralen.. Ik blijf het proberen.. ;-) Heel assortiment straks.

      Verwijderen