zaterdag 9 maart 2013

Lente bolletjes

Het leek even op lente deze week helaas was dat van korte duur. Ondanks dat toch maar vast wat bolletjes gemaakt. Om het gevoel een beetje vast te houden. Ik blog nu voor het eerst via mijn mobiel, dat betekent voortaan overal bloggen. Dat is toch wel erg leuk!! De bolletjes zijn van het kleine atelier, vorige week heb ik ze samen met Angelina, gekocht op de hand en hobby beurs in de TT hall in Assen. Dat was er gezellig! Leuke beurs, van alles wat. Ik denk dat er een stuk of 4 vilt ateliers waren. Ik heb uiteraard nog meer gekocht dus word vervolgt!!

Fijn weekend! Groetjes Jeanine!

3 opmerkingen:

  1. Ideaal, bloggen op je mobiel! Ik vind je bolletjes helemaal leuk! Ze halen het voorjaar alvast in huis! En buiten komt dat hoop ik ook snel!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En in het echt zijn ze ook leuk! ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mijn kinderen heb ik een koelkast als mobiel, dus ik blog gewoon op mijn computer achter mijn bureau.
    Heel erg mooi deze kleine bolletjes, geeft toch al een klein beetje lente in huis .

    BeantwoordenVerwijderen