zaterdag 6 november 2010

Heksenlichtje




Dit is het eind resultaat van het heksenlichtje,
van atelier Anemoontje

Ik weet dat Halloween al weer bijna een week
geleden is, maar mijn moeder is dol op heksjes, en vandaag is ze jarig.




Dus ik heb ze in een glazen schaal gedaan, met wat potporie geur blaadjes, en dergelijke. Zodat het toch wat herfstig aandoet.


Ik heb in de heksenkring ook nog een kaarsje gekocht, ik een hoog glasen vaasje, met dekseltje, het lijkt me anders zo eng. in verband met de brandbaarheid. Een nep kaarsje was misschien een betere optie geweest.

Ik ben benieuwd naar haar reactie..




Fijn weekend!


Jeanine.









4 opmerkingen:

  1. Ik ben ook benieuwd naar haar reactie... haha... leuk zo op die schaal... ik weet eigenlijk wel zeker dat ze hem leuk vind....
    ik hoor het wel..

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!! Ik wil ook!!

    Feliciteer je 'Oma' ook namens mij?

    Liefs,
    je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke heksjes zeg! Daar moet oma wel blij van worden. Zo heerlijk paars....
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze vindt hem vast mooi, hij is enig, je heksenlichtje! Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen