maandag 15 maart 2010

**^^ Beautiful Blogger Award **^^


TE GEK!!
Ik kreeg vandaag een tip om even op angelina haar blog te kijken, en tot mijn grote verrassing zag ik, dat ik van haar de blog award heb gekregen.
1 probleem rees bij mij meteen, en dat was, ik heb geen 7 volgers.
Dus aan wie moet ik de award nu terug geven. En ik moet 7 dingen over mezelf vertellen.
hmm.. Wat zal ik nu eens uit de doeken doen?
Wist u dat:
  1. Ik gek ben op radio maken

2. Ik van ´´Ik hou van holland´´ hou

3. Ik probeer in de O.R. te komen van het ziekenhuis in Assen

4. Mijn broertje stiekem zijn rijbewijs heeft gehaald afgelopen vrijdag.

5. Angelina mij leert creatief te zijn, wat vervolgens in rare konijnen eindigt.

6. Ik FC Groningen in mijn hart heb gesloten.

7. Iedereen nog maar even zijn best moet doen voordat ik mijn awards ga uitdelen.

Word vervolgd dus

Voor zo ver mijn 7 feitjes, Ik heb natuurlijk her en der al even rond gekeken op verschillende blog´s en ze zien er echt super leuk uit!!

Groetjes Jeanine.

3 opmerkingen:

  1. Ik hou ook van 'Ik hou van Holland'

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi... je hebt er al een volger bij!!! en zelfs een link is je gelukt!
    valt best mee he?!?!?
    liefs en XXX

    BeantwoordenVerwijderen