woensdag 3 maart 2010

Stemming van vandaag.


Nounounou... Het is me wat! Dat stemmen. Is het niet omdat we kiezen voor de gemeente. dan wel omdat het zo´n stomme bezigheid is, je fietst naar het stem lokaal je kleurt een rondje in.. Mijn broertje Gerd-jan zei: ´´ je moet toch alle rondjes inkleuren behalve op wie je wil stemmen??´´ Wat is het toch een leukerd. Voor Gerd-Jan was het zijn eerste stem ronde, hij heeft mazzel, hij mag in Juni alweer.
Dan dat gedoe met de ID-kaart, ze waren bij ons heel erg in de war, ze dachten dat papa gerd-jan, was, en mama mij, en dat de foto op Gerd-Jan zijn ID niet echt Gerd-Jan was, op de foto was hij 14... en dus lijkt het niet helemaal meer..
Na gekleurd te hebben, en politiek logisch gekozen, moeten we dan weer op de fiets naar huis.
Al met al kan er in zo´n 15 muniuten weer genoeg gebeuren..

Ik ga nu relaxt met mijn appeltje voor de tv zitten en kijken hoe het Nederlands elftal ervoor staat.
:holland: :holland:

1 opmerking:

  1. je hebt in elk geval wel even wel even gekleurd! en je achtergrond is leuk hoor!

    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen