maandag 14 februari 2011

Cadeautje voor Oma & Valentijn´s hoekje!

Mijn Oma word woensdag 82, en in dit geval durf ik het vroegtijdig op internet te zetten, ze hebben een laptop, maar op internet komen ze nog niet..

De vogels zijn van Ingrid ze had ze op haar blog gezet met een patroonblad erbij, ik was er meteen weg van, mijn oma is gek op de vogels in haar tuin, dus ik vond het een perfecte combinatie. Ik ben benieuwd wat oma er van vind!




vrijdagavond het ik bij Angelina heel hard gewerkt om ze af te krijgen, en het is gelukt, alleen die letters.. Wie heeft er een goede tip voor leuke letters.. alle sugesties zijn welkom...

















Mijn valentijnshoekje bij vriendlief in zijn huis,
Van hem kreeg ik de FC Groningen sjaal die ik

al heel lang, graag in mijn bezit zou willen hebben.. Ik ben er super blij mee.. Ik heb hem een hele grote kaart gegeven, en in de tas zaten wat cadeautjes..

Wat losse hartjes en een schattig bloempje op een spier wit dienblad, het is best lief geworden, met een heus ´´I Love You´´ afzet lint.. (voor het geval hij weg loopt... ) ;)

Lieve valentijn groet!
Jeanine

4 opmerkingen:

  1. zó leuk, je cadeautje voor oma! veel plezier op haar verjaardag:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief cadeau voor je oma, vindt ze vast heel mooi!
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog niet eens gereageerd!!! Wat slecht van mij!!! Ik heb al gehoord dat je oma er erg blij mee was!!!

    Kijk even op mijn blog! Ik heb een award voor je klaar staan!!!!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé wat leuk om de vogeltjes hier te zien ! Lief dat je ze voor je oma hebt gemaakt !
    Fijne dag vanuit een idd nu GROEN Assen ;-)
    Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen