maandag 28 februari 2011

Lente Vogels.















Dit zijn zijn de vogels die bij mij de lente aankondigen! na patroon van Ingrid Ik had ze al gebruikt voor oma, die er erg blij mee was, ''alleen dat was genoeg geweest lieverd'' zei ze. Dus dat is vol enthousiasme ontvangen.

Het was een hele klus om alle vogels aan elkaar te krijgen, ben er ook al een hele tijd mee bezig, door tijd gebrek. Maar gelukkig is het af, en kan de lente beginnen.









De letters zijn van Sweet Moonies. Ik heb echt moeite met letters, maar het is nu wel aardig gelukt. Volgende keer maar even weer een ander soort gebruiken, om te kijken wat het leukste, mooiste is. dus word vervolgt.












Een hele fijne week allemaal,
Lieve groetjes, Jeanine.

4 opmerkingen:

  1. Dit zijn echte lentekipjes! Laat de zon nu maar schijnen....knufzz..Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kleur vilt heb je gebruikt voor de slinger! Op naar de lente....
    Gr. Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ze zijn af!!! Ik vind je slinger wel erg leuk geworden!!! Wanneer is die van mij af??? Of ben je nu wel even klaar met de vogels???

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen